Skarga?
Rozpatrywanie skarg, wysoki priorytet
Wszystko związane z twoim oddelegowaniem jest właściwie uregulowane; tego możesz być pewny! Może się jednak zdarzyć, że coś nie jest zadowalające. W takich przypadkach możesz w abflexkracht złożyć skargę. Wszystkie skargi traktujemy poważnie i szukamy dla każdego zażalenia właściwego rozwiązania. W ten sposób pracujemy stale nad ulepszaniem świadczonych dla naszych pracowników usług.
Co to jest skarga?
Każdy wyraz rozczarowania i/lub niezadowolenia, który pokazuje, że nie spełniliśmy twoich oczekiwań postrzegamy jako skargę.
Złożenie skargi
Swoją skargę możesz omówić bezpośrednio ze swoim koordynatorem. Można również złożyć skargę (ewentualnie anonimowo) wypełniając formularz skargi na naszej stronie internetowej, napisać e-mail na pytanie@abflexkracht.nl, zadzwonić do naszego biura na numer dla pracowników 0297 -327 666 lub wysłać list na adres biura. Następnie twój koordynator zajmie się twoja skargą. Jeśli twoja skarga dotyczy bardziej ogólnego pytania lub wniosku, zostanie ona przekazana do rozpatrzenia do właściwego wydziału.
Rozstrzygnięcie skargi
W ciągu tygodnia od otrzymania skargi, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem dalszego przebiegu twojej sprawy. Oczywiście staramy się rozpatrzyć twoją skargę tak szybko i dokładnie, jak to możliwe. Na to możesz liczyć!
Czy może komplement?
Oczywiście miło nam otrzymywać komplementy i chętnie usłyszymy co w pracy przebiega dobrze i z czego jesteś zadowolony! Swoje pozytywne uwagi możesz umieścić w poniższym formularzu.